Återbetalningar och återbetalningar

Även om det är mycket osannolikt att du vill återställa de produkter du köpte från den här nätbutiken, men gör det dock inom 14 dagar efter inköpet och följ anvisningarna nedan.

1. Skicka oss ett mail tillmoi@frenchicpaint.fi
När det gäller ett återbetalningsnummer] och ange meddelandet till oss som du vill återställa en (eller flera) av dina produkter. Du hittar ditt beställningsnummer från fakturan från det e-postmeddelande som vi skickade dig när produkten köptes.

2. Återställ produkten med returkoden och försiktigt packad. Produkten måste vara oöppnad och i sin ursprungliga förpackning utan skada eller markeringar. Observera att du betalar för återställning och alternativa utgifter för dig själv om du använder en annan returmetod än att återställa en returkod. Du svarar också på kostnaden om produkten är skadad eller förlorad under återbetalningen. Ta försiktigt packat återställningspaket för postkontoret och ge clerk en återbetalningskod.

Klistra in för återbetalning:
namn
Adress
Telefonnummer
Ordernummer
Kontonummer

Återställningskod: 642030 / Post

"Frenchic Paint Finland" C / O Logitrail Oy

När den returnerade produkten är mottagen och kontrollerad, kommer vi att kontakta dig igen och vi kommer att informera dig om att produkten har mottagits och vi kommer att göra de nödvändiga åtgärderna.

Notera. Det icke-återhämtningspaketet / returförsändelsen är inte återbetalning.

Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss genom formuläret på kontaktsidan.

 

Klagomål

Skicka oss ett mail, en bild av produkten och (från batchnummeret på locket på målspindeln) Meddelandet vad som berörs. Anslut till meddelandeinformationen om objektet, datum och din egen kontaktinformation: moi@frenchicpaint.fi Gör dig redo att återställa produkten före den slutliga behandlingen av klagomålet. Återbetalningen kommer att vara gratis för dig när du använder en poståterställningskod för returinstruktionerna.

Om du köpte från vår distributör från din franska produkt, kontakta oss direkt till inköpsplatsen för att granska den återförsäljarens returpolicy och arbete enligt deras instruktioner.

Leveranshandel och skada

Avsändaren svarar inte på det valda transportföretagets verksamhet eller att agera på något sätt. Kontakta oss. Transportföretag och drivs enligt deras instruktioner inom transport eller sändningsbehandlingsfel eller klagomål.
Spårning, spårning och mottagning är alltid på mottagaren.
Avsändaren är inte ansvarig för förlorad eller försenad transport. Observera att många paketupptagningspunkter har förkortat paketretentionstid upp till hälften av den konventionella. Det icke-återhämtningspaketet eller återställt sändningen är inte återbetalning.
.

Sök efter produkter, blogginlägg osv.