Palautukset ja takaisinmaksut

Vaikka on hyvin epätodennäköistä, että haluat palauttaa tästä verkkokaupasta ostamasi tuotteet, jos niin kuitenkin käy, teethän sen 14 päivän sisällä ostopäivästä, ja noudata alla olevia ohjeita.

1. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen moi@frenchicpaint.fi
, jonka aiheena on PALAUTUS [Tilausnumero], ja ilmoita viestissä meille, että haluat palauttaa yhden (tai useamman) tuotteistasi. Löydät tilauksesi numeron laskun sähköpostiviestistä, jonka lähetimme sinulle, kun tuote ostettiin.

2. Palauta tuote käyttäen palautuskoodia ja huolellisesti pakattuna.Tuotteen on oltava avaamaton ja alkuperäisessä pakkauksessaan ilman vaurioita tai merkintöjä. Huomioithan, että maksat itse tuotteen palautus- ja vaihtokulut jos käytät muuta palautustapaa kuin palaustuskoodilla palauttaminen.  Vastaat kustannuksista myös silloin, jos tuote vahingoittuu tai katoaa palautuksen aikana. Vie huolellisesti pakattu palaustuspaketti Postin toimipaikkaan ja anna virkailijalle palaustuskoodi.

Liitä palautukseen:
Nimi
Osoite
Puhelinnumero
Tilausnumero
Tilinumero

Palautuskoodi : 642030 /Posti

"Frenchic Paint Finland" c/o Logitrail Oy

Kun palautettu tuote on vastaanotettu ja tarkistettu, otamme sinuun yhteyttä uudelleen ja ilmoitamme, että tuote on vastaanotettu ja teemme tarvittavat toimenpiteet.

Huom. noutamaton paketti / palautunut lähetys ei ole palautus.

Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin Yhteys-sivulla olevan lomakkeen kautta.

 

REKLAMAATIOT

Lähetä meille sähköpostia, kuva tuotteesta ja (maalipurkin kannessa olevasta batch numerosta) viesti mitä asia koskee. Liitä viestiin tiedot tuotteen ostopaikasta, ajankohdasta ja omat yhteystietosi: moi@frenchicpaint.fi Varaudu palauttamaan tuote ennen reklamaation lopullista käsittelyä. Palautus on sinulle ilmaista, kun käytät palautusohjeiden mukaista Postin palautuskoodia.

Jos ostit Frenchic-tuotteesi jälleenmyyjältämme, ota yhteys suoraan ostopaikkaan tarkistaaksesi kyseisen jälleenmyyjän palautuskäytännön ja toimi niiden ohjeiden mukaisesti.

Kuljetusviivästykset ja -vauriot

Lähettäjä ei vastaa valitun Kuljetusyhtiön toiminnasta tai tavasta toimia millään tavalla. Ota yhteyttä ko. Kuljetusyhtiöön ja toimi heidän ohjeiden mukaisesti kuljetukseen tai lähetysten käsittelyyn liittyvissä virheissä tai reklamaatioissa.
Lähetyksen seuranta, jäljittäminen ja vastaanottovastuu on aina vastaanottajalla.
Lähettäjä ei ole korvausvastuussa kadonneista tai viivästyneistä kuljetuksista. Huomioi, että monet pakettien noutopisteet ovat lyhentäneet pakettien säilytysaikaa jopa puoleen tavanomaisesta. Noutamaton paketti tai palautunut lähetys ei ole palautus.
.