Toimitusehdot

Toimitamme tuotteita manner-Suomeen.   

Tarkistathan, että olet antanut osoitteesi, sähköpostisi ja puhelinnumerosi oikein paketin toimitusta varten. Saat sähköpostiisi automaattisen ilmoituksen lähetyksestä ja seurantakoodin (Ship It).

Lähetyksen seuranta ja vastaanotto on vastaanottajan vastuulla. Jos Posti ei tavoita vastaanottajaa, pakettisi viedään todennäköisesti lähimpään Postin noutopisteeseen. Seurantakoodista selviäää missä pakettisi on.
Jos lähetystä ei kuulu, etkä ole saanut sähköpostiisi (tarkista roskapostit) seurantakoodia, laita meille sähköpostia, autamme sinua jäljittämään paketin. Muistathan, että viikonloppuisin lähetykset eivät kulje, ja että monet toimipaikat ovat lyhentäneet huomattavasti noutamattomien pakettien säilytysaikaa.

Noutamaton paketti/palautunut lähetys voidaan lähettää uudelleen 20 eur maksettuja toimituskuluja vastaan.
Noutamaton paketti / palautunut lähetys ei ole palautus.

Käytämme pakkausmateriaalina mahdollisimman paljon kierrätettyä materiaalia, myös käyttämämme muovikalvot, Frenchic-kassit ja pakkauspehmikkeet ovat suurelta osin eko-materiaalia. Pakkaamme pienetkin ostokset paketteihin, koska kirjepostin toimitus kestää kauemmin asiakkaalle.

 

TOIMITUSAIKA

2-5 arkipäivää, riippuen valitusta toimittajasta (Posti, Matkahuolto).

 

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse heti tilauksen tehtyäsi.

 

MAKSUTAVAT

Frenchic Finland verkkokaupassa maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail

Meillä voit maksaa suomalaisten pankkien verkkomaksuilla, yleisimmillä luottokorteilla, Collector-laskulla sekä Mobilepay`lla.

Maksutavat logot